Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v internetovém obchodu www.freegolf.cz, provozovaného společností Ing. Petr Vlach - VAPE, IČ:46121706, Paskovská 636/275, Ostrava-Hrabová, 720 00.

Tyto podmínky jsou platné jak pro Českou republiku, tak Slovensko.

I. Objednávka - je rychlá a jednoduchá!

Objednávky přijímáme:

  1. Prostřednictvím tohoto e-shopu
  2. Elektronickou poštou na email info@vapesport.cz
  3. Telefonicky na čísle +420 606 080 922

Objednávka se stává závaznou až po kontrole objednávky našim zaměstnancem a následným potvrzením. V případě objednávky zboží s navrženou cenou dohodou se objednávka svává závaznou až po oboustraném odsouhlašení dohodnuté ceny.

II. Dodací podmínky - dodáváme co nejrychleji můžeme!

Dle našich statistik je 90% objednávek dodáno do 3 pracovních dnů. V případě, kdy není zboží skladem a doba dodání je delší než týden, ihned Vás kontaktujeme a sdělíme pozdější termín dodání. Při platbě předem expedujeme až po přijetí částky na náš účet.

Způsoby dopravy:

  1. Česká pošta - balík do ruky - nad 2500 Kč zdarma, jinak 100 Kč.
    Obvykle doručeno následující pracovní den po expedici. V případě nezastižení můžete balík vyzvednout na své poště.Zásilka na Slovensko nad 5000 Kč zdarma, jinak 190 Kč.
    Doručeno do 4 pracovních dnů po expedici.
  2. PPL Express - nad 2500 Kč zdarma, jinak 100 Kč.
    Obvykle doručeno následující pracovní den po expedici. Řidič před předáním balíku telefonuje.
  3. Vlastní přeprava našeho e-Shopu
    Po domluvě zajistíme individuální přepravu dle Vašich požadavků, případně zboží doručíme sami.

Odeslání zboží Vám ihned potvrdíme e-mailem. Díky číslu balíku, které v e-mailu obdržíte, budete mít balík až do doručení pod kontrolou! Zboží bude dodáno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Vlastnické právo přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny včetně poštovného a převzetím zboží.

III. Způsob platby - umožníme Vám zaplatit, jak chcete Vy!

  1. Dobírka
    Zboží zaplatíte v hotovosti pošťákovi, jinak zůstane až jeden týden uložena na poště, kde si ji můžete později vyzvednout. Při platbě dobírkou na Slovensko je cena přepočítána dle aktuálního kurzu Slovenské Poštovní banky.
  2. Převodní příkaz
    Po obdržení Vaší objednávky Vám e-mailem zašleme potřebné údaje. Obnos můžete buď složit na kterékoli pobočce naší banky nebo poslat převodem ze svého účtu. Po přijetí peněz na náš účet Vám zboží odešleme.
  3. Na fakturu
    Stálým zákazníkům a velkoobchodním odběratelům umožňujeme platbu na fakturu s dohodnutou splatností.
  4. Složenkou
    Platbu můžete odeslat složenkou prostřednictvím České pošty. Po obdržení objednávky Vám zašleme všechny potřebné údaje k platbě, případně poštou zašleme předvyplněnou složenku. Zboží odešleme po přijetí platby.
  5. Hotově
    Platí při osobním převzetí v naší kamenné prodejně v Ropici (cca 2 km od hřiště), na hřišti nebo při jiném osobním setkání. Zboží skladem je možné si ihned převzít.

IV. Záruka vrácení peněz - nakupujte bez rizika!

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou a to bez udání důvodu a má právo na vrácení peněz. Lidově řečeno - zboží můžete do 14 dnů od doručení bez udání důvodu vrátit a my Vám vrátíme peníze. Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

Podrobný návod navrácení zboží:

Odeslat e-mail na adresu info@vapesport.cz s textem:
Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR (faktura číslo ...) a požaduji vrácení uhrazené částky na bankovní účet č. .... Datum + jméno a příjmení.

Zboží pak kupující musí na vlastní náklady doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného e-mailu.

Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném nebo jinak znehodnoceném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi (faktury). Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude odstoupení od smlouvy akceptováno a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

V. Reklamační řád - jsme čestní, zásadoví a spravedliví!

Záruční podmínky se řídí platnými právními normami a reklamačním řádem.

  1. Reklamaci zjištěné vady či poškození můžete uplatnit bez zbytečného prodlení telefonicky na tel. +420 606 080 922 nebo elektronickou poštou na adresu info@vapesport.cz. Po předchozím kontaktu můžete zaslat zboží včetně daňového dokladu (faktury), příp. záručního listu a přesné specifikace závady poštou na adresu: Ing. Petr Vlach - VAPE, Paskovská 636/275, 720 00 Ostrava - Hrabová.
  2. Oznámení o vadách musí obsahovat: Jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mailovou adresu, číslo faktury, popis vady, popis jejího vzniku a datum vzniku.
  3. Zboží musí být dodáno kompletní včetně kopií dokumentace (dodací list, záruční list). Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník právo na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání, při vadě odstranitelné má zákazník právo na její včasné, řádné a bezplatné odstranění.
  4. Pokud dojde balík poškozený tak, že může být poškozené i zboží, zkontrolujte za přítomnosti pracovníka doručovací služby zboží s dodacím listem a sepište zápis o zjištěném stavu. Zboží v takovém případě nepřebírejte a informujte prodávajícího.
  5. Pokud prodávající odešle odlišné zboží, než jaké je uvedeno na zákazníkově objednávce, má zákazník právo na výměnu za správné zboží (náklady na výměnu hradí prodávající). Výměna je možná pouze v případě, že odeslané zboží bude nepoužité a v původním, nepoškozeném originálním obalu.
  6. Pokud dojde k zákazníkově omylu při vyplňování objednávky, bude zboží vyměněno za požadované, ale ve stejné nebo vyšší hodnotě (náklady hradí zákazník). Výměna je možná pouze v případě, že zboží bude nepoužité a v původním obalu.
  7. Neuznána bude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného a neodborného užívání. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání zboží a funkčních vlastností stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Při takto vzniklých vadách na zboží nevzniká nárok na reklamaci.
  8. V případě odesílání zboží kupujícím zpět prodávajícímu musí kupující zboží zabalit do původního obalu. Pokud to není možné, zajistí obal náhradní, ale potom nese odpovědnost za vady na zboží vzniklé při přepravě nedostatečnou ochranou zboží.

 

VI. Závěrečná ustanovení - Náš zákazník je pro nás vším!

Kupující zasláním objednávky potvrzuje bez výhrad svůj souhlas s obchodními podmínkami a cenou zboží včetně poštovného. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.


"S platností od 15.února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/."